سفارش تبلیغ
صبا ویژن


کسانی هستند که در جامعه ی ما با ماهواره دوست هستند ، برای اینکه بتوانیم قضاوت درستی درباره ی آنها داشته باشیم باید ریشه ی این رفتار آنها را شناخت و درباره ی آن رفتار چاره ای اندیشید .

ریشه های اصلی خرید ماهواره عبارتند از:

1.       ناآگاهی :

برخی از مردم درباره ی برنامه های ماهواره بسیار ساده اندیشانه قضاوت می کنند ، که به جهت ناآگاهی از اهداف پشت پرده ی این شبکه ها ، اعتماد ساده لوحانه ای به آن دارند .

در اینجا باید گفت قرن ها است که غرب درپی تحقق دهکده ی جهانی است . او خودش را کدخدای این دهکده می داند ؛ اما مانع بزرگی به نام اسلام را درمقابل خود می بیند .

یکی از اصلی ترین راه کارهای غرب برای رسیدن به این هدف ، فاسد کردن مسلمانان است . غربی ها معتقدند اگر ما بتوانیم جوان مسلمان را ، به ورطه فساد بکشانیم ، بدون تردید می توانیم این مانع بزرگ را از سر راه خود برداریم .

این یک قاعده روشن است که : « در هرجامعه ، نقطه ی پیش رفت و سقوط، خانواده است برای پیش رفت جامعه باید بنیادهای خانواده را محکم کرد و برای ساقط کردن آن نیز باید خانواده را به انحراف کشانید ».

با توجّه به همین قانون ، یکی از اصلی ترین اهداف شبکه های ماهواره ای ، فروپاشی کانون خانواده است که ما در اینجا به بعضی از روشهای آنان می پردازیم :

الف : ترویج خانواده های بی قید در برابر خانواده های مذهبی

                                                                                



   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :8
کل بازدید : 33645
کل یاداشته ها : 33


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ