سفارش تبلیغ
صبا ویژن


                                                                                                                     

ب . ترویج خیانت زن و شوهر

در جوامعی هم که پای بندی های دینی وجود ندارد ، وفاداری زن و شوهر به یکدیگر از اهمیت ویژه ای               برخوردار است . همین پایبندی سدی محکم در برابر بسیاری از انحراف محسوب می شود . وقتی یک زن به جهت تعهد در برابر خانواده از ارتباط با مردان دیگر پرهیز می کند ، انبوهی از انحرافات از زندگی این زن و دیگران حذف می شود نتیجه این مصونیت هم استحکام هر چه بیشتر بنیان خانواده است ؛ اما زنی که چنین تعهدی ندارد ، علاوه بر اینکه بسیاری از اعمال زشت برای او عادی می شود ، دیگر نمی تواند همسر خوبی برای شوهر و مادر خوبی برای فرزندان خود باشد .

یکی از دلائل اصلی خیانت زن و شوهر ، مأنوس شدن با فیلمها و سریال های خانوادگی شبکه های ماهواره ای ؛ به ویژه شبکه های فارسی زبان است . این مسأله را به هیچ وجه دست کم نگیرید ؛ مسأله ای که مطمئنم مشاوران خانواده هم تأیید می کنند .

........... یکی از دوستانم در یک خانواده مذهبی زندگی می کرد متأهل بود ولی متأسفانه تحت تأثیر یکی از این شبکه های ماهواره ای با مرد متأهلی آشنا می شود و با هم بیرون می رفتن .سریالای  این شبکه باعث شده بود قبح گناه برای دوست من بره و براش عادی بشه ، من زیاد نصیحتش می کردم اما اصلا فایده نداشت تا اینکه خونشون را عوض کردن و دیگه با ماهواره ارتباط نداشت . این موقع بود که نشست فکر کرد مه این سریالا چقدر تأثیر منفی، رو زندگیش گذاشته . با اینکه با عشق زندگیش را شروع کرده بود اما همین قضیه باعث شده بود زندگیش تا نزدیکی طلاق بره ؛ ولی وقتی فهمید اینا همش تأثیرات منفی ماهواره است ، حجابش کامل شد و الآنم همسرش را خیلی دوست داره .

                       



   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :1
کل بازدید : 33627
کل یاداشته ها : 33


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ