سفارش تبلیغ
صبا ویژن


الف : ترویج خانواده های بی قید در برابر خانواده های مذهبی

خانواده های مورد نظر شبکه های ماهواره ای نباید در قید و بند قواعد مذهبی باشند. به عنوان مثال پوشش مادر و خواهر در مقابل پسران خانواده باید حساب شده باشد و خواهر و مادر نباید در مقابل آنها هر طور که می خواند ظاهر شوند بسیاری از خانواده ها به اشتباه گمان می کنند مردان یا پسران از سوی محارم خویش تحریک نشده و به گناه نمی افتند .

غرب می خواهد در محیط خانه تعریف خود ساخته ای از عفاف ارائه دهد تا به راحتی سد عفاف را در محیط جامعه هم بشکند برای رسیدن به این هدف فیلم ها و برنامه های کارشناسی ، تعریف جدیدی از این مسأله را ارائه می دهند که با تغییر پوشش زنان در خانه مشکلاتی از جمله تحریک غرائز پسران و بلوغ زودرس آنها را ایجاد می کند .

یکی از اهداف اصلی شبکه های ماهواره قبح زدائی از روابط نامشروع در میان محارم ، به ویژه خواهر و برادر است .

مثال دیگر اینکه : نگاه خانواده های مذهبی به طلاق ، همان حلالی است که خداوند از آن متنفّر است همین اعتقاد از فروپاشی بسیاری از خانواده ها جلوگیری کرده است ، در فیلم ها ، سریال ها و برنامه های ماهواره ای فضائی برای ذهن مخاطب تولید می شود که طلاق قبح چندانی برای مخاطب نداشته و به جای اینکه آخرین راه حل باشد ساده ترین و نقدترین راهکار می شود  .

مثال سوم : در خانواده های مذهبی پدر و مادر از جایگاه ویژه ای بر خوردار هستند که به صورت طبیعی این جایگاه مانع بسیاری از انحرافات است وقتی فرزند در تصمیم های خود به نظر پدر ومادر توجّه کرده و در کارهای خود از والدین اجازه گرفته و در یک کلام خودسر نیست راه برای انجام کارهایی که نهاد خانواده را تحت الشعاع خود قرار می دهد تنگ می شود. اما شبکه های ماهواره ای تلاش می کنند پدر و مادر را از محوریّت خانواده خارج کنند ، پدر و مادر از نگاه این فرهنگ ، کسانی هستند که به جهت قانون طبیعت ، زمینه ساز تولد فرزند بوده و باز هم به جهت همین قانون باید تا مدتی که فرزند توانایی مراقبت از خویش را ندارد از او مراقبت کنند. اما وقتی که فرزند از آب و گل در آمد جایگاه پدر در حد یک کارگر برای تأمین مخارج و ارزش مادر هم در حد یک خادم برای  انجام  وظایفی مانند آشپزی و غیره ، پایین می آید در این خانواده پدر و مادر نقشی در تربیت فرزند خود ایفا نمی کنند راضی نگه داشتن والدین هم از دغده های فرزند مدرن نیست . این دغدغه متعلق به انسانهای عقب افتاده ای است که نمی خواهند تغییر زمانه را بپذیرند ؟؟؟.

 شما فکر می کنید سر انجام این فرزند در چنین خانواده ای با این نگاه به والدین به کجا خواهد انجامید ؟ 



   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :9
کل بازدید : 33576
کل یاداشته ها : 33


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ