سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

ج . از بین بردن قبح ارتباط دختر و پسر ؛ حتی تا حد باردار شدن .

فکر نمی کنم نیازی با شد که بگوئیم در جامعه ای که دختران و پسران ، به صورت لجام گسیخته با یکدیگر ارتباط دارند چه بلائی بر سر خانواده ها می آید اما همین قدر بدانید که غرب ، تنها به قبح زدائی از ارتباط با دختر و پسر بسنده نکرده و هدف اصلی او در این زمینه ، ارزشی کردن این ارتباط ، و ضد ارزشی کردن عدم این ارتباط است . آنچه در شبکه های ماهواره تبلیغ می شود این نیست که ارتباط دختر و پسر اشکالی ندارد ؛ بلکه پیام اصلی این شبکه ها آن است که چنین ارتباطی لازم و ضروری است و کسانی که از این ارتباط دوری می کنند انسان های عقب مانده هستند !!!

این شبکه ها برای آسانی کار مخاطبان خود راههای ارتباط برقرار کردن و دوست شدن با جنس مخالف را  آموزش می دهند . که این ارتباطات به طور طبیعی به روابط نامشروع هم می انجامد .

در روابط  نامشروع   دو دغدغه مهم  ویژه برای  دختران وجود دارد ؛ اول ، از دست دادن عصمت دخترانه و دوم بارداری .

در همین جا است که شبکه های ماهواره ای برای این دو مسأله هم  چاره اندیشی می کنند ؛ اول آنکه فکر کردن به عصمت دخترانه را تفکری عقب مانده و عصر حجری معرفی می کنند .

دوم آنکه سقط جنین را هم امری عادی جلوه می دهند . اگر دختران یک جامعه ، دغدغه از دست دادن عصمت دخترانه خویش را نداشته و نگران باردار شدن هم نباشند ، چه اتفاقی در آن جامعه می افتد ؟ این اتفاق  همان  فاجعه ای است که در غرب رخ داده و به راحتی می توان آن را به تماشا نشست . با توجه به بالا رفتن آمار زندگی های خارج از چارچوب ازدواج ، شمار فرزندان نامشروع هم از حد تصور بالاتر رفته است . امروزه در غرب دختران و پسرانی که از پدر حقیقی خود اطلاعی ندارند کم نیستند .

شاید خواندن آمار زیر برای شما تکان دهنده باشد :

در انگلستان در هر سال پانصد هزار کودک نامشروع به  دنیا می آید .

طبق گزارشی که از طرف اداره تحقیقات   اجتماعی آمریکا انتشار یافته ، تعداد نوزادان غیر قانونی نسبت به ده سال قبل 47درصد افزایش یافته است .

میزان کورتاژهای یک ساله ایالات متحده آمریکا بالغ بر یک میلیون فقره است که پنجاه درصد آن مربوط به دختران شوهر نکرده است .

آمار نشان می دهد که سالانه تنها در لندن پنجاه هزار کورتاژ جناحی صورت می گیرد که پنجاه درصد آن مربوط به دوشیزگان می باشد. [1] [2]         



[1]  . ر.ک. بشاب های سر سفره پشت بام مان45ـ41.

[2] .پایگاه اطلاع رسانی رجا نیوز : www.rajanews.com

 


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :10
کل بازدید : 33697
کل یاداشته ها : 33


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ